قیمت برج های نوری
نوشته شده توسط : گروه تحرک سازان ایده

برج نوری

قیمت برج های نوری

برای روشنایی فضاهای باز و یا محوطه های غیر قابل دسترس غالبا از برج های نوری استفاده می شود. چرا که این برج ها قادر هستند تا شعاع چند صد متری خود را روشن کنند. قیمت برج نوری به فاکتورها و عوامل تاثیرگذار مختلفی بستگی داشته که از جمله مهمترین آن ها می توان به نوع و ارتفاع دکل، تعداد برج روشنایی، ابعاد و وزن پروژکتورها، همچنین مکانیزم عملکرد دکل و نوع و تعداد پروژکتورها و … اشاره کرد. 

انواع برج نوری

 

برج نوری بر اساس ساختار و نحوه پخش نور به انواع مختلفی تقسیم می شود. هر کدام از این برج ها را می توان با توجه به محل نصب و نیاز کاربران مورد استفاده قرار داد.

برج نوری سبد ثابت

سبد نگهدارنده پروژکتورها در این نوع از برج ها ثابت می باشد و به دو صورت نردبان دار و بدون نردبان تولید می گردد. در برج نوری سبد ثابت سبد ها یا تاج در ارتفاع پایین تری ساخته می شوند و نردبانی برای دسترسی به پرژکتور ها وجود دارد. برای تعویض یا تعمیر چراغ های پروژکتور از نردبان کنار برج که به حفاظ ایمنی مجهز است استفاده می شود. برج ثابت وسعت نور کمتری دارد به همین علت معمولا در پیاده رو ها دکل های نوری با فاصله مشخصی از یکدیگر قرار دارند. برج روشنایی ثابت بیشتر در محیط هایی با مساحت کم مثل معابر، محوطه کارگاه، ورودی هتل، خیابان ها و اطراف محیط ها و پارک هایی که از آلاچیق برای اسکان شهروندان استفاده می شود، کاربرد دارند. 





:: برچسب‌ها: قیمت برج های نوری، قیمت برج نوری، برج نوری استادیومی، برج نوری تلسکوپی، برج نوری سیار ,
:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: